makarna bu kadarmı lezzetli olur

25 Temmuz 2009 Cumartesi



Nuray'ım yorumunu yeni okudum ve özür dileyerek çok daha düzgün ve detaylı anlatmaya çalışayım.
MALZEMELER: ay oktay usta gibi :))
1 paket burgu makarna
3 domates
300 gr kıyma
2 soğan
2 diş sarımsak
1 kase yoğurt
1 demet maydanoz
YAPILIŞI: Makarnayı 12 dk. haşlayıp süzelim, 2 tane domatesi rendeleyip sıvı yağ ile biraz kavurup makarnayı pişirelim. kıyma harcına gelince; kıymayı kavurun, içine küçük doğradığımız soğanları katıp kavurma işlemine devam edin.kabuğunu soyup küp doğradığımız 1 tane domatesi ilave edip arzuya göre baharatınızı atın
2 diş sarımsak biraz mayonez ile yoğutlu sosu hazırlayalım.
bol maydanoz doğrayalım.
tabağı hazırlayalım, sırasıyla makarna,sarımsaklı yoğurt,kıyma ve bol maydanoz afiyet olsun.
ÖNCEKİ
inanın yedikçe yiyesiniz geliyor, sağolsun elbistandaki birinci ahretlik arkadaşım aynurdan öğrendiğim bir tarif biraz değiştirdim ama:) makarnayı 12dk.haşlayıp süzelim, ben rendelenmiş domates katarak pişiriyorum, ayrı bir tencerede kıymayı soğanla:) kavurup içine yine rendelenmiş domates ve baharat katalım,bolca maydanoz, sarımsaklı yoğurt içine biraz mayonez.şimditabağı hazırlayalım önce makarna,sarımsaklı yoğurt,kıyma harcı,bol maydanoz ve ketçap afiyet olsun.

2 yorum. yorum yaz:

Adsız dedi ki...

“NURAYDAN ELİFE”
Acımasız olabileceğimi söylemiştim değimli??? Nerede bu yemeğin malzeme listesi bir daha olmasın gerekli ölçüleri de vererek malzeme listesi eklemeni rica ediyorum birrrrrrr, ikincisi pişirme kısmında çok hızlı ve kısa anlatmışsın ikinci okumamda anlayabildim neyi neyin içine koyduğunu bide Allahtan resim gayet açıklayıcı idi yoksa ianan senin tarifi okuyarak denesem ortaya bulamaç çıkardı. Lütfen açıklamalar yaparak tane tane anlat sanki ilk kez makarna pişiriyormuş gibi olsun. Nefis görüntüsü anlatım bozukluğunu kapatamadı şekerim. Ben senin blogunda yalnızca yemek tariflerini yapabilirim o yüzden yamekler benim hatrıma özel ilgi gösterirsen sevinirim. Unutma senin bloga düşer bizim mutfakta pişer!!! Ellerine sağlık ikizlerime de afiyet bal şeker olsun……….. Lezzetli ve pratik bol bol tarif istiyorum gözüm sende öptümmmmmmmmmmm……

Adsız dedi ki...

çok güzel paylaşımlar.Ellerinize sağlık.


Anasayfa