burak bebek doğdu

23 Kasım 2009 Pazartesi
Burak bebek can arkadaşım özlemin oğlu epidural sezeryan ile bugun doğdu. Allah analı babalı büyütsün vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun inşallah.

4 yorum. yorum yaz:

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

DÜNYADA EN ÇOK SEVDİĞİM ŞEYDİR,YENİ DOĞAN BEBEKLER.NASIL GÜZEL GÜL GONCASI GİBİ.HOŞ GELDİ DÜNYAMIZA.ALLAH BÜTÜN KÖTÜLÜKLERDEN KORUSUN,SAĞLIKLI ŞANSLI MUTLU BİR ÖMÜR KISMET ETSİN.BENİM İÇİN DE KOKLAYIN ÖPÜN MİS KOKULU PATİLERİNİ

elzemhobby dedi ki...

BEBEK KOKUSUNA BAYILIRIM.bAKIKÖY ÖMÜR HASTANESİNDE Bİ ARALAR BEBEK HEMŞİRELİĞİ DE YAPTIM .NE TATLI ŞEYLER.rABBİM ANALI-BABALI BÜYÜTSÜN.SENİN DE ELLERİNE SAĞLIK

bahar dedi ki...

çok tatlı :) güzel bir hayat diliyorum

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım maşallahh çok tatlı bir bebek...

Arkadışını tbrk ediyorum burak bebeğede güzel bir ömür diliyorum...


Anasayfa