mimlendim:)

26 Kasım 2009 Perşembe
Bende 3 arkadaşımı mimlemek istiyorum.
http://cicekhoby.blogspot.com
http://elzemhobby.blogspot.com
http://modasokagi.blogspot.com

-En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
- 19 Ekim'de teröristlerin habur sınır kapısından girmelerine ve onlara gösterilen ilgiye. orada bir otorite yoktu,böyle olmamalıydı.

-En son hangi şarkıdan nefret ettin?
- çikita muz:)

-En son hangi fast food ürününden tiksindin?-
- karabük'te fast food'dan uzağız.

-En son hangi sakatatı yedin ?
- annemin yaptığı inek kellesinden çorba,sirke ve sarımsakla harikaydı.kokoreçide çok severim.

-En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
- intizar (büyük insan) hemde çok beğendim

-En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
- Shakira- Hips Don't Lie

-En son hangi yerli filmi beğendin?
- Recep İvedik 2

-En son hangi kitabı okudun?
- Muhammed Bozdağ__istemenin esrarı (abimin hediyesi.

-En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
- renkli bubbles

-En son neyden korktun?
- hatırlamıyorum.

-En son kime veya neye küfrettin?
- kim olduğunu bilmiyorum, otomobil kullanırken küfür ederim:)

-En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
- aksiyim kimseden kaçmam.

-En sevdiğin 5 film?
- asmalı konak, kutsal damacana, recep ivedik 1ve2, gora, julıa roberts'filmleri

-En sevdiğin 5 şarkı?
- intizar_ büyük insan, linet_aşk ordusu, kamuran akkor_sev yeter, ebru gündeş_sadece sevdim, cengiz kurtoğlu fanatiğiyim:)

-En sevdiğin 5 yemek?
- kara lahana çorbası,pilav,et döner, ve et yemekleri

-En sevdiğin 5 isim?
- bilge,özge,ismet,pakize,efe

-En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
- okey, birde eşim ve kızlarım evde saklambaç oynarız:)

-En büyük korkun nedir?
- otomobil'le suya düşmek

-En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?
- ennn nefret ettiğim _anlamadın_ denilmesi, bakalım anlatabildinmi?

2 yorum. yorum yaz:

elzemhobby dedi ki...

şen Elifim bak ne çabuk haberm oldu dimi.teşekkür ediyorum.ne zaman cevaplarım bilmiyorum bloğumu tanıyamaz oldum artık.neyse hayırlı bayramlar diliyorum ailenle-sevdiklerinle beraber.hoşçakal tatlım

Moda Sokağı-Eylül dedi ki...

Elifcim cevaplarım demiştim ama ben bu mimi geçen haftalarda cevaplamıştım,bidahakine inşallah..


Anasayfa