pasta süslemesi

25 Kasım 2009 Çarşamba

bu pasta süslemesini dusbahcesi pasta süsleme etkinliği için hazırladım. pastamın tadı harika ama süslemede amatörüm bu benim ilgi alanım dışında ama yinede denedim:) krem şantiyi gıda boyası ile renklendirdim.
YAŞ PASTA
MALZEMELER.
PANDİSPANYA İÇİN:
5 yumurta
4 minik fincan şeker
5 minik fincan un
1 minik fincan süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
PASTA KREMASI İÇİN:
3 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı nişasta
3 yemek kaşığı şeker
2 paket krem şanti
1 su bardağı süt
YAPILIŞI:
pasta yapımı için önce kremayı hazırlıyoruz, 3 bardak süt'ü, un ve nişasta ile muhallebi kıvamında pişirip soğumaya bırakalım, arada bir karıştırıp topaklanmasını önleyelim.
pandispanya için 5 yumurta,vanilya,4 fincan şeker'i krema kıvamına gelene dek 10 dk çırpalım, süt'ü ilave edip çırpmaya devam edelim,un ve kabartma tozunu eleyerek katalım akışkan kıvama gelene dek çırpalım, katı yağ ile yağladığımız tepside 170 derecede pişirelim. pandispanya pişerken 1 bardak süt'le 3 yemek kaşığı şekeri eritip içine 2 paket krem şantiyi katıp kıvamlı çırpalım. pişirdiğimiz soğuyan kremayı tekrar çırpıp krem şantiyi ekleyerek birarada tekrar çırpalım krema hazır. pandispanyayı ikiye bölüp arasına krema sürüp içine damla çikolatalar serptim üst katına da krema sürüp süsleyebilirsiniz.bu pasta yapıldıktan sonra en az 12 saat buzdolabında bekletilmeli afiyet olsun.

6 yorum. yorum yaz:

DUSBAHCESI dedi ki...

Cok cici olmus pastan:) Gayet basarili bence! Katilim icin cok tesekkur ediyorum. Hollandadan sevgiler.

birdunyahayal dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürler..bu arada pasta oldukça iştah açıcı doğrusu:))sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım gerçekten çok şık bir pasta olmuş başarılı:)))
Ellerine sağlık...

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceğiniz güzel bir bayram olsun inşaallah, hayırlı bayramlar,,,bu arada pasta güzel görünüyor ellerine sağlık,,,

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

pasta çok güzel görünüyor.
kurban bayramınız mübarek olsun.

DUSBAHCESI dedi ki...

Slm! Seni mimledim:D

fikriniz


Anasayfa