kurabiye yarışmasında 1. oldum

21 Aralık 2009 Pazartesi




Kızlarımın anasınıfında,sabahçı gurup 2 sınıf velileri arasında düzenlenen en güzel kurabiye yarışmasında 1. oldum. kurabiye tarifini rukiye hanımın blogu (nazardeymesin07 burdan bakınız) almıştım. kendisine bana ödül kazandıran bu güzel kurabiye tarifi için teşekkür ederim. yarışmaya götürdüğüm kurabiyeleri fotolamayı telaşla unutmuşum, ama daha önce yapıp blogumda yayınladığım fotoyu yayınlıyorum. yarışmaya Yunusemre ilköğretim okulu öğretmenlerinden 5 kişi jüri üyeliği yaptı. kendilerine ve yarışmada emeği geçenlere beni 1. olmaya layik gördükleri için teşekkür ederim. ödülüm 1 adet servis tabağı ve 6 kişilik pasta tabağı

16 yorum. yorum yaz:

GÜLSÜM IŞIK dedi ki...

TEBRİKLER.... AMA GERÇEKTENDE GÖRÜNÜM HARİKA.... ELLERİNİZE SAĞLIK...

Nuray KASAP dedi ki...

Tebrikler başarılarının devamlı olması dileğiyle. Hediyeni güle güle kullan.....

neduk dedi ki...

Tebrikleeer.Ama bunlar çok ağız sulandırıcı görünüyor:)))

bahar dedi ki...

tebrikler ...

·٠٠•●tatlı cadı●•٠٠· dedi ki...

Tebrikler süper gözüküyorlar:)

filiz dedi ki...

tebrik ederim,senin adına çok sevindim.ellerine sağlık canım.kurabiyeler çok hoş görünüyor.bu cuma çalıştığım okulda okul yararına kermes düzenliyoruz.senin ödüllü kurabiyelerinden yapıcam inşallah hepsi satılır:))

karanfilnakis/ribbonembroidery dedi ki...

tebrik ediyorum .Evet görünüm harika tadı harikadır eminim.

Çiçek Hoby dedi ki...

Yakışır benim arkadaşıma birincilik. Ne de olsa kimin arkadaşı, kendimede pay çıkarıyım:)Başarılarının devamı dileği ile.

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

Tebrikler canım,gerçekten kurabiyeler güzel görünüyor,ellerine sağlık, ee tabaklarınıda güzel günlerde kullan...

FERZAN dedi ki...

tebrikler arkadaşım,kurabiyelerin görünüşü bile muhteşem tadı kimbilir nasıl güzeldi,ellerine sağlık bitanem,sevgiler...

Elzemhobby dedi ki...

Ablam söyledi kurabiyelerini ama tarifi yok dedi.ben baktım şimdi sen daha güzel yapmışsın.ellerine sağlık olsun Tebrik ederim.Haketmişsin ödülü.

ilmekilmek dedi ki...

elifcim bende kutluyorum birinciliğini, kurabiyelerin birinciliği fazlasıyla haketmiş çok nefis görünüyorlar, hediyeni mutlu günlerde kullan. canım çoktandır uğrayamıyorum şu sınav telaşını bu hafta sonu atlattım şükürki nihayet artık direksiyon sınavını bekler oldum heyecanla bakalım sonuçlar iyi gelirse, şimdi biraz biraz geziyorum arkadaşlarımı, senin sayfanıda dolaşıyım bakalım neler yayınlamışsın, şimdilik kaçtım, A.e.ol canım. öptüm...

haceristan dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor en kısa zamnda yapacam bende inşallh sizinkikadar güzel olur

uyar-dan dedi ki...

birinciliğiniz hayırlı olsun kurabiyeleriniz çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık görünüşüde harika

kübra dedi ki...

elif hanım kurabiyenz super fakat ben yenı keşfettm :( bırncılıgnız içn tebrıkler fakat kafama takılan kulahları fırın tepsısnde nasıl pişiriyosunuz bırbırne yapışmıyormu bıde krema ağzından dokulmuyomu

kübra dedi ki...

elif hanım bi sorum daha var sizn verdıgnz adresten tarıfe baktımda A4 kagıdndan kulah yapılmış A4 kagıdı fırında yanmıyormu bide kağıt hamura yapışmıyormu lutfen cevap yazın


Anasayfa