Teşekkür ederim.

21 Aralık 2009 Pazartesi
merhaba arkadaşlarım. sizleri tanımasamda, görmesemde, duymasamda şu bir gerçekki varsınız ve oradasınız. bizler çok şeyleri paylaşıyoruz, paylaşmak kadar güzel ne olabilirki. güzel dileklerinizle çok mutlu oluyorum, hepinize çoookk teşekkür ediyorum iyiki varsınız.

11 yorum. yorum yaz:

Faniquito dedi ki...

★ ★ Oii amiga !!! ★★

Maria é bendita, como é bendito o fruto de seu ventre. ★

★ Benditos são todos os que, pela fé, continuam trazendo Jesus ao mundo, com gestos de bondade e fraternidade, com atitudes que transformam a vida das pessoas. ★

Um feliz e santo Natal !!!

Beijinhos


★★ Ana ★★

nazardeymesin07 dedi ki...

Tebrik ederim canım sitemin ne kadar faydalı olduğunu bir kez daha anladım çok sevindim inan senin adına görüntü mükemmel olmuş ellerine sağlık.Miniklere afiyet olsun.

filiz dedi ki...

sevgili elif,kurabiyelerin tarifine verdiğin linkten baktım ama şu kalıp olayını anlayamadım.a4 kağıdının yarısından külah mı yapıcaz?kurabiye hamurundan şeritleri buna sarınca kağıt yamulmuyor mu?fırında pişirirken yanmıyor mu kağıt?çok acil cevap bekliyorum.sevgiler...

elif dedi ki...

merhaba filiz'cim a4 kağıtları yamuluyor:) ben küçük tel. not kağıtları kullandım sert olduğu için yamulmadı kesmeyede uğraşmadım. fırın tepsimede alüminyum folyo serdim çok güzel oldu kalıpları biraz soğuyunca çıkardım.

filiz dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, hemen deneyeceğim. İyi akşamlar

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

Elifciğim,kurabiyeleri denedim,ama çok sert oldular öylemi oluyor?birde Nazar arkadaşımızın yaptığı gibi milföy hamuruyla deneyeceğim oda güzel görünüyor, neyse sevgiler canım,,,,

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tbrk ediyorum ne güzel işte:))

Bende kendi adıma seni tanımaktan çok mutluyum rabbim daim etsin canım...

DUSBAHCESI dedi ki...

Merhaba Elif, seni cok iyi anliyorum. Hollandadan sevgiler! Kendine iyi bak

DUSBAHCESI dedi ki...

Bloguma girmemle cikmam bir oluyor demissin ya son zamanlar:) Ondan bahsediyorum. :) Yani seni anliyorum.

Mihriban dedi ki...

Tebrikler... Birinci olmuşsunuz sizin adınıza sevindim. Dediğiniz gibi birbirimizi tanımasakta nette çok şey paylaşılıyor.Sevgiler...Mihriban..

Argery Araya C. dedi ki...

BUENAS NOCHES AMIGA QUIERO FELICITARLA POR ESTOS GRANDES TRABAJOS QUE TIENES ERES UNA ARTISTA UN ABRAZO A LA DISTANCIA.


Anasayfa