sevgi evleri

10 Ocak 2010 Pazar




07. perşembe kızlarımın ana sınıfı etkinliğinde sevgi evlerini ziyarete gittik. sevgi evlerinde çeşitli sebeblerden dolayı çocuklarını bakamayan yada bırakan anne, babaların çocukları kalıyor yani Devlet yuvası. kızlarımın sınıfında sevgi evlerinden 3 arkadaşları var. biz A şubesi sınıfımızdaki çocukların evine misafir olduk çok temiz,kaliteli bir ortamda yaşıyorlar, evleri tripleks her evde 12 cocuk kalıyor. bakıcı'ları,öğretmen'leri,sağlıkcı'ları 24 saat nöbetteler bu ortamı görünce çok sevindik. odaları gezdik yatak odalarına çıktık tabi cocuklar yatakları görünce atlayıverdiler, çok kalabalıktık çok fazla foto çekemedim. bizlere ikramda bulundular, müdür ve yetkililerle sohbet ettik, gözümüz arkada kalmadan içimiz rahat veda ederek döndük.

6 yorum. yorum yaz:

Adsız dedi ki...

Aslında öyle kurumlarda gönüllü çalışmayı çok istiyorum ama imkanım olmuyor....

Çiçek Hoby dedi ki...

Canım aslında birgün bende gitmek istiyorum.Çok ihmalkarız Herşeye vakit bulabiliyoruz ama en ihtiyacı olanlara bunu göstermiyoruz. Selamlar.

Adsız dedi ki...

HAYAT BUKADAR ACIMASIZ ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

Adsız dedi ki...

KEŞKE HERYERDE SEVĞİ EVLERİ OLSA EMİNİMKİ ÇOCUKLAR BÖYLE DAHA MUTLU OLACAKLAR BEN BUNDAN ADIM GİBİ EMİNİM

Adsız dedi ki...

Bu çocukların resimlerinin burda paylaşılması sizce ne kadar doğru!!!

ELİF ŞEN dedi ki...

resimdeki çocuklar sevgi evlerinde kalan çocuklar değil. bahsettiğim gibi anasınıfımızın çocukları içlerinde benim ikizlerimde var. ayrıca sizin için ne gibi sakıncası var çookk merak ettim, resimlerini yayınlamakla korunmasız olacaklarını mı düşünüyorsunuz, sizin isminizi yazmayarak korunduğunuzu sandığınız gibimi yani....


Anasayfa