ilk sınav

21 Ocak 2010 Perşembe

Kızlarım'ın ilk sınavı başarılı geçti. bizim için çok özel, Allah'ım ömür boyunca başarılarını daim etsin. bu arada yine ne mutlu bana 100. izleyiciye ulaştım:)gelenek oldu hediye verilmesi gerekiyor bende ilk 100 kişinin içinden çekiliş yapıcam kim çıkarsa, artık hediyesini istanbul'dan alırım.

11 yorum. yorum yaz:

sibel dedi ki...

amin inşallah üniversiteyide öyle bitirirler.sevgiler

Adsız dedi ki...

selamlar nasılsınız benim vblogada beklerim iyitatiller

mugehobi2 dedi ki...

selamlar nasılsınız iyi tatiller

SEVGİ dedi ki...

Demek tatil için İstanbul'a geliyorsunuz...
Biz de İstanbul'dan nereye gitsek diye düşünüyoruz..
iyi bir tatil geçirmeniz dileklerimle..

Ayshecan dedi ki...

sizi yeni tanıdım ..ne güzel şeyler yapmışsınız elinize sağlık...sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım maşalahh...
Hayırlı ylculuklar canım...

filiz dedi ki...

elifcim kızlarına kocaman bir maşallah diyorum.Allah nazarlardan saklasın,zihin açıklığı versin inşallah.şu anda yolda olmalısınız hayırlı yolculuklar inşallah..umarım tatiliniz harika geçer,sevgilerimle..
hediye de umarım bana çıkar:))

Mihriban dedi ki...

Amiiin. Allah başarılarını daim etsin. Sevgiler...

DUSBAHCESI dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR dusbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedusbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedusbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

filiz dedi ki...

elifcim nerelerdesin?özledik yahu:))

Çiçek Hoby dedi ki...

Nerdesin dön artık ne olur sensiz bloğun bile tadı eksik.Çoook öpüyorum.


Anasayfa