Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun:)

7 Mart 2010 Pazar

Peygamberimizin (Cennet annelerin ayakları altındadır) sözünün muhatabı olan tüm dünya kadınlarının 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlarım.

8 yorum. yorum yaz:

Mihriban dedi ki...

Dünya kadınlar günün kutlu olsun arkadaşım.
Sevgiler...Mihriban...

LEZİZCE dedi ki...

Blogun çok hoş canım bende seni izlemeye aldım.Dünya Kadınlar Günün Kutlu Olsun.

NiLaY dedi ki...

tum kadinlarimizin kadinlar gunu kutlu olsun :)) sevgiler..

hobicik dedi ki...

kadinlar gunumuz kutlu olsun canim....sevgilerimle

filiz dedi ki...

canım arkadaşım
senin de kadınlar günün kutlu olsun.kadın olmak hele de kadınlığı anne olarak taçlandırmak çok büyük bir nimet bence..

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun.

Sevgiyle kalın...

Pembe Tatlar dedi ki...

Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun canım...

waterlily dedi ki...

siz kızınız sayesinde ben de sizin sayenizde öğrenmiş oldum teşekkür edrim 4 gün sonra kızım 4 yaşına girecek değişik birşeyler düşünüyordum sizi buldum bende aynısı denemek isterim müsade ederseniz:)bir de yabancı sitelerde balonla yapılan var hangisini yapabilirsem artık....ayrıca dostluk için bende beklerim bloğuma sevgiler.......


Anasayfa