sergimiz

6 Haziran 2010 Pazar

merhabalar uzunca bir aradan sonra sergimizide tamamlayıp bloguma dönüş yapıyorum. inşallah sizlerle paylaşacağım o kadar çok iş depoladımki bu aranın acısını birlikte çıkaracağız.

sergimizde yanımda oturan eğitmenimiz elif hanım açılış telaşından sadece bu karede yanyana gelmişiz.

kurs arkadaşım serpil

el emekçi arkadaşlarımdan blogumda sizlerle paylaştığım işleri olan soldan durdu teyzemiz,ben,huriye,nezahat önde güler,fevziye,ayşe,nurten

sergimizi gezen arkadaşlarım.

9 yorum. yorum yaz:

filiz dedi ki...

sevgili elif,aramıza dönmene çok sevindim,sergiden ayrıntıları sabırsızlıkla bekliyorum.bu arada çok şık olmuşsun maşallah:))öptüm canım

Çiçek Hoby dedi ki...

yaaa kıskandım ama.insan foto montajla benide ekler oracığa.Canım çok hoşsun her zamanki gibi.Fotoğrafların devamını bekliyorum.Buradan serpilciğim takip ediyorsada öpüyorum.Sevgiler:)))

CEYLAN dedi ki...

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK..DETAYLI RESİMLER BEKLİYORUZ:))

GÖNÜL dedi ki...

sevgili elif çok güzel hoşgeldin sevgiler

tijeen dedi ki...

elifcim aramıza döndüğüne sevindim
serginizde de çok hoş çalışmalar var yakın zamanda ayrıntılı resimleri bizlerle paylaşırsın sanırım kikikikiik
heyecanla bekliyorum sevgilerimleee

elif şen dedi ki...

sağol filizcim
kezbancım öpptttüüümm
teşekkürler ceylan
gönülcüm sana uğradım:)
tijencim sanada uğradım:)
sizleri seviyorum sağolun

mineakbas dedi ki...

ellerinize emeğinize sağlık iyi günlerde kullanın çok emek isteyen işler

ISABEL dedi ki...

MI QUERIDA SEÑORA GRACIAS POR TANTA VELLEZAS COMPARTIDA,LA FELICITO
UN ABRASO SALUDOS MUY GRANDE PARA TODAS,DESDE BUENOS AIRES ARGENTINA
ISABEL
www.allondra-isabel.blogspot.com

fidoş dedi ki...

çok emek var bu takımda,3 ayda iyi bitmiş valla
renkler çok cıvıl cıvıl olmuş
güle güle kullanın


Anasayfa