ikiz kızlarım okula başladı.

21 Eylül 2010 Salı


Bilge,Özge,Şevval,Batuhan

Hepimizin evladına ders yılı hayırlı olsun. kızlarım büyüdü ve 1. sınıfa başladı onları büyütürken eşim ve ben çookk zorlanmıştık. az büyüseler, bir gün daha bitirdik, otursalar, oyuncak tutsalar, konuşsalarda dertlerini anlasak.. zorluğunu anlatsam saatler sürer. Hamdolsun rabbime bugünlerede geldikya kızlarımızla gurur duyduk. Allahım daha güzel günlerinide görmeyi nasip etsin. özge'miz biraz tedirgindi, ya ağlarsam sizi özlersem diyordu ama teneffüs saatleri pek keyifli geldi,anne ben ağlamam dedi. Allahım hepimizin evladını bağışlasın.

13 yorum. yorum yaz:

Filiz dedi ki...

canım benim hayırlı olsun ,kızların da maşallah pek tatlılar,Allah zihin açıklığı versin,üniversiteye de başladıklarını paylaşırsın inşallah bizlerle.öptüm

neduk dedi ki...

Çok zor olmuştur bakımları muhakkak ama bu güzelliği görünce ''değer'' diyor insan. Allah nice mürüvvetlerini göstersin. Sevgiler.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

Hayırlı olsun.

uyar-dan dedi ki...

RABBİM nazardan kötü gözden korusun ömür boyu hep başarılı olurlar inşallah sizede hayırlı evlat olsunlar çok tatlılar ya maşallah sübhanallah

yurdagül dedi ki...

sevgili elifcim,hayırlı uğurlu olsun RABbim tüm hayat boyu başarılı etsin yavrularını.maşallah pırıl pırıllar mevlam hayırlı arkadaşlıklar nasip etsin.senin için tabiki zor olmuştur küçükken bak göz acıp kapatıncaya kadar büyüdüler,sevgiyle kal canım benim.

elifcim ziyaretin için çokk teşekkür ederim zamanın oldukca beklerim ben ev hanımıyım zaman çok bende.ALLAH ın izniyle hep birlikteyiz inşlh.

ümmühan dedi ki...

Maşallah, okula başlayan 1 değil 2 tane olunca anneye de Allah kolaylık versin demek düşer :)

Elzemhobby dedi ki...

Maaşallah çok şekerler.Benim küçük de başladı 1. sınıfa.öptüm.

DUSBAHCESI dedi ki...

Masallah, rabbim onlari nazardan korusun.

sibel dedi ki...

elifciğim,hayırlı olsun ,şekerlere başarılı bir öğretim hayatı diliyorum,canım bu devirde bir çocuk okutmak zorken allah yardımcın olsun..hadi bakalım önünüzde bir sürü sssssssssss süreci başlıyor.sevgiler.

Utku'nun annesi dedi ki...

Ayy çok şekerler hayırlı olsun.
ikizler ama pek benzemiyolar sanki birbirine
Allah bahtlarını ve zihinlerini açık etsin inşallah
sevgiler

Evimin İncileri Belgin dedi ki...

Sevgili Elif ŞEN,hayırlı, sağlıklı, başarılı öğretim yılları, bahtları güzel ömürleri uzun olsun güzel kızlarımızın.

Sevgiyle kalın....

turkuaz25 dedi ki...

çok tatlı olmuşlar Allah başarı ve sağlık versin sevgiler...

Begonvilli Ev dedi ki...

Güzel işler yapıyorsunuz. Kutluyorum.


Anasayfa