HIRSIZ HEMDE ARSIZ YÜZSÜZ....

5 Ekim 2010 Salı

Merhaba arkadaşlar sizlere emek hırsızlığı yapan arsızı açıklıyorum.
www.danteloyaornekleri.net dün kendisini uyardım. insan olmayan pişkin hırsız inadına bugunkü yayınlarımıda almış.
altında zarifce, neduk ablanın yayınıda hemde noktası virgülü ile. al bunuda al yayınla kendini ilan et. ben sana en kısa zamanda bir şaka yapayımda ödeşelim :)))

8 yorum. yorum yaz:

neduk dedi ki...

Çıkmış, senin b yazıyı da otomatik yayınlamış:)))

waterlily dedi ki...

eee bu postuda yayınlamış arsız:))ÇATIKATI aynı problemi yaşamıştı verdi dilekçeyi siteyi de mahkemeye verdi
uyarı yaptınmı bu arsıza allahım yaaa ne cesaret hepsini birde foto olsa yine bir başka ama şaşırdım yaa:)geçmiş olsun canım..

neduk dedi ki...

Yorum yazıp belâ okudum. Neye yarayacaksa?

karabidikim dedi ki...

Bunlar bitmeyecekmi yahu?

Filiz dedi ki...

of bıktım artık bu tiplerden..benim de birçok yazımı arakladılar,hadi onu bir yana bırak profilimi bile aynen kullananlar var yuhh diyorum artık

yurdagül dedi ki...

canımm çokk geçmiş olsun üzüldüm şimdi inşlh bidaha yaşamzsın bu sıkıntıyı.sevgilerimi bırakıyorum.

sena çeyiz dedi ki...

bende okudum ama kime kardeşim, ertesi gün silmiş. bütün emeklerim nevar ne yok orda ve birkaç yerde daha.
onların verilecek hesabı yok herhalde.

Adnan KARA dedi ki...

laaa olum sen benim elif teyzemin sitesine girip nasıl çalarsın olum sana karambol girerim akıllıol bunuda oku bidaha görmeyim tamammı lannn!!!! ben ADNAN olum seni varya hırkız ağzını burnunu dağıtır sitene virüs yollarım oğlum akıllı ol aklını alırımtağmmı


Anasayfa