MNG ile asla kargo denemeyin.

9 Haziran 2012 Cumartesi
MNG KARGO MU??... PAKETİNİZİ LÜTFEN KENDİ İMKANLARINIZLA GÖTÜRÜN.
Ailem 07.06.201 İst. Güngören şubesinden Karabük'e MNG ile paket gönderdiler. paketim 15 saat içinde Karabük şubesine ulaştı ama ne varki 31 saat geçti hala paketim teslim edilmedi, MNG paketimi yanlış adreslerde gezdirip durmuş, hafta sonu olduğu içinde ancak 11.06.2012 de getirebilirmiş. hatanın MNG de olduğunu tatile çıkacağımı... zaten paket için 60 tl alıp soygun yaptıklarını, bu ücretle İstanbul'a kendimin gidip gelebileceğini anlattım faydası olmadı. İst. bölge müdürlüğünü aradım beni 6 kişiye sırayla bağlayıp 3 kişiyede tekrar tekrar derdimi anlatmak zorunda bıraktılar sonuç yok. MNG beni mağdur etmiştir. anlaşılan şudurki MNG iş kalitesini, müşteri memnuniyetini hiçe sayan ciddiyetsiz bir şirkettir. ve MNG'nin bunu hep yaptığını google mng şikayetim vardan görebilirsiniz.

0 yorum. yorum yaz:


Anasayfa