15 Ağustos 2013 Perşembe
 ahşap boyama saat
 ahşap boyama dikiş kutusu
 ahşap boyama duvar panosu
 ahşap boyama duvar süsü
 ahşap boyama posta kutusu
 ahşap boyama bebek sepeti
 ahşap boyama anahtarlık
 ahşap boyama tepsi
 ahşap boyama duvar süsü
 ahşap boyama kaftan
 ahşap boyama tablo , polyester çerçeve
 ahşap boyama masa saati
 ahşap boyama duvar süsü
 ahşap boyama tepsi
 ahşap boyama takı kutusu , çok amaçlı kutu

 ahşap boyama poşetlik
 ahşap boyama minyatür , küçük şeyler
 ahşap boyama ekmek sepeti
 ahşap boyama peçetelik , ahşap boyama folyoluk
 ahşap boyama folyoluk
ahşap boyama peçetelik

3 yorum. yorum yaz:

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

gercekten harika çalısöalar elınıze saglık ben sadece ahsap boyama işine yaklasamadım sanırım sizin sitenizi gördükten sonra baslayabılırım sevgıler bende beklerım

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

gercekten harika çalısöalar elınıze saglık ben sadece ahsap boyama işine yaklasamadım sanırım sizin sitenizi gördükten sonra baslayabılırım sevgıler bende beklerım

sulenin atolyesi rengarenk dedi ki...

Elif hanım benim bloğumun adıda(Şulenin atölyesi-rengarenk)bende karabükteyim ve seher'in ilk öğrencilerindenim. kağıt rölyef konusunda bilginiz varsa paylaşmak isterim.Bloğunuzdaki ürünleri Seher'in atölyesinde birebir görmüştüm çok güzeller ellerinize sağlık.


Anasayfa