kurdele nakışı seccade

11 Ocak 2010 Pazartesi

yeni başladığım seccade, kurdele nakışından büyük farklı bir çiçek yaptım. nasıl olmuş?

6 yorum. yorum yaz:

Filiz dedi ki...

elifcim ellerine sağlık çok beğendim çiçeğini,orjinal olmuş gerçekten.sen kursa gidiyorsun sanırım ne güzel.burda olsa ben de giderdim.var ama tugayın içinde ve sadece asker eşlerine yönelik.bize yok yani:(neyse seccadenin bitmiş halini de bekliyorum en kısa zamanda,haydi kolay gelsin....
hayırlı akşamlar canım..

Unknown dedi ki...

Olá
Obrigada por seguir-me
Thanks you very much
Your blog is beautiful
Miriam Nakutis

halime dedi ki...

elişlerinize bayıldım.bakmaya doyamadım.ellerimize sağlık.maşallah

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ben geldim, bende beklerim...masallah cok beceriklisiniz hersey cok guzel gorunuyor...buyuk bir sanat keske bende boyle seyler becerebilsem...:))

balböcükleri dedi ki...

elifciğim ellerine kollarına sağlık.bende bişeyler yapmak istiyorum evde ha bire yemeğe verdim kendimi biraz atkı filan öreyim dedim.insan bunları yaparken mütiş rahatlıyor

Ayten dedi ki...

selam...sana odul yolladim almayi unutma lutfen...:-)


Anasayfa