kurdele nakışı damat bohçası

28 Şubat 2010 Pazar


kurdele nakışı ve boncuk işleme kullanılarak yapılmış damat bohçasında inci boncuk,lame pul ve beyaz lame simli kurdele kullanıldı.fotoğrafta ışıltıyı yakalayamadım. okadar güzelki yakından gördüğüm için şanslıyım. emek sahibi kursumuzdan güler arkadaşım.

merve kız kursumuzda en genç olanımız daha 18 yaşında. salon takımına başladı ve içinde sadece gold renkler kullandı, çok beğenmiştim. ama nedense bunu sevmediğini belirterek salon takımı modelini değiştirdi bende bu emek sökülmeden fotolayıp yayınlamak istedim. çiçeğin yapılışı: yeni çıkan gold ve lame simli file kurdele yi katlama gül tekniğiyle sarıp etrafınada kurdelenin devamında alt sıradan teyerleyip büzdürüyoruz.küçük çiçeklerde teyer ve büzgü , bu kurdele enli ve ensiz iki boy.

6 yorum. yorum yaz:

Unknown dedi ki...

aslında senin dediğin gibi çok güzel keşke değiştirmeseydi.Birde merak ettim bu nasıl bir teknikle yapılıyor acaba :?

éLLa Çiça dedi ki...

ne kadar guzelmis, tam ceyizlik bayildim.

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Slm öncelikle...
İadeyi-ziyaret yapmak istedim.
Bohça'yı çok beğendim,bende işleyip dikmeye çalışıyorum nacizane..
Sevgilerimle...

Gülşah dedi ki...

Selamlar harika islerin var bayildim simdi gezdim sayfani ekledim seni izlerim artik bol bol ..sevgiler

bir güzel çift dedi ki...

uzun uzun dolaştım sayfanı ne güzel şeyler var...maşallah...

Mukaddes Sezer dedi ki...

Resmi çekenin ve yapanların ellerine sağlık :)gerçekten harika olmuşlar..


Anasayfa